Monday, February 23, 2015

Turbo Chopper Tupperware Yang Comel Tapi 'Ganas'

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Inilah satu-satunya barang warna pink yang ada di rumah saya.. Hihi saya tak berapa nak berkenan sangat warna pink, tapi lately macam ok jugalah tengok benda warna pink ni.. Husband saya pernah cakap, "Macam tak berapa nak pompuan ja tak suka warna pink".. Nak buat macam mana, I suka biru.. Tenang saja..



Ok, turbo chopper yang comel ni jenama Tupperware.. Sebelum beli chopper ni, saya cuma akan lenyekkan bahan nak tumis guna belakang senduk or sudip kayu je.. Hahaha bukan tak ada blender, tapi blender saya is besar gajah.. So malas nak prepare and basuh semuanya selepas guna..  






Harga chopper saja RM139.. Worth la kalau beli sekarang, dapat free gift comel-comel yang berharga RM24.30.. Chopper ni boleh potong 288 kali dalam 15 saat tau!!! Haaa jangan main-main..









Nampak tak yang warna putih atas penutup chopper tu? Kita tarik dan blades dalam balang tu akan berpusing dan potong semua bahan-bahan tu.. Tariklah berapa kali yang kita nak, sampai rasa puas hati dengan saiz bahan-bahan yang nak potong tu..

  




Blades chopper ni sangat tajam ok.. 
Sebab tu ada protection cover tu..
Bila nak guna kita bukalah cover pada blades tu..






Ni saya try waktu nak potong bahan tumis nasi bukhari.. Puas hati guna tau.. Walaupun comel je, tapi ganas juga hasil potongan chopper ni.. Kot-kot ada duit lebih, bolehlah beli untuk guna di dapur.. Ada juga yang beli untuk bagi pada kawan, buat hadiah.. Sure orang yang terima pun suka, sebab warna pink dan cute saiznya.. Overall memang terbaiklahhhhhh..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...