Friday, February 27, 2015

First Time Jual Cadar 3D Dan Cadar Cotton Dari China

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



First time saya jual cadar ni tau.. Terjebak, sebab suami saya dan kawan-kawan dia nak buat projek ni.. Kawan-kawan dia pergi China, beli cadar bawa balik untuk dijual.. Murah-murah maaaa.. RM100 sahaja saya jual.. Senang nak kira dan orang nak bayar pun tak susah-susah, bayar 2 kali settled.. 



Banyak yang dah terjual ni.. Saja saya nak 'simpan' dalam blog saya untuk rujukan, kot-kot nak beli lagi.. Tapi, memandangkan duit RM jatuh teruk sekarang, so ini sajalah yang ada.. Tak repeat stok dah kot buat masa terdekat.. huhuhu  



Cadar bawah ni cadar 3D.. Bunga nampak macam 'hidup'.. Ada 1 cadar queen size, 2 sarung bantal dan 1 selimut yang ada zip, untuk masukkan comforter bagi selimut jadi tebal kalau cuaca sejuk sangatlah.. Saya sendiri pun rambang mata nak pilih untuk guna sendiri..



*sila abaikan kod sebab memang tak ikut turutan pun  



 



 



 



 



Di bawah ni cadar cotton..
Sama juga, ada 1 cadar queen size, 2 sarung bantal dan 1 selimut berzip..






 



 



 



 



Ada kawan saya yang beli sampai 5, 4 dan 2 set.. Paling ramai beli 1 set saja.. Ada yang beli untuk guna sendiri, ada yang beli untuk bagi hadiah kawan kahwin dan ada yang beli untuk buat hadiah annual dinner.. 2, 3 hari juga saya dan suami usung cadar-cadar ni dalam kereta ke sana ke sini.. Sementara orang nak beli, baik usahakan juga untuk hantar.. 



Seronok juga berniaga ni sebenarnya kalau kena gaya.. Kena pandai pilih barang yang berpotensi untuk dijual, yang memang ada pembeli.. Nak selamat, pilih barang yang tak mudah rosak, yang orang memang pakai atau guna.. Baru senang laku dan cepat terjual.. Cari jalan biar banyak untung dan kurang ruginya..



Tapi, apa pun bergantung pada rezeki masing-masing juga..   


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...